تاریخچه ثبت شرکت در ترکیه

مطابق گزارش “جهانی سازی و رقابت: جهانی جدید از شهرها” اثر جونز لانگلاسار (JLL) ، کلانشهرهای ترکیه به دلیل رشد سریع اقتصادی و توسعه املاک و مستغلات در بین 10 شهر نوظهور جهان قرار دارند. .

این گزارش هر دنیای نوظهور را با چندین شاخص از جمله املاک و مستغلات ، استعدادها ، توانایی جذب شرکت های بین المللی و امکان ارائه خدمات مقایسه می کند ، و مقایسه شهرهای بزرگ نوظهور در کشورهای توسعه یافته با شهرهای بزرگ کشورهای توسعه یافته را نشان می دهد. ویژگی ها و امکانات شهرها را به عنوان قطب اصلی جهت هدایت تجارت و سرمایه گذاری به یک منطقه وسیع تر مقایسه کنید.

در این گزارش از نقاط قوت استانبول به عنوان تجارت ، گردشگری و حمل و نقل استفاده شده و بیان شده است که وضعیت و ظرفیت مرکز نوآوری این شهر در حال تغییر این ظرفیت به شکلی سودمند است. استانبول در رده “شهرهای نوظهور جهان” با پتانسیل املاک و مستغلات رشد بلند مدت با شانگهای و پکن قابل مقایسه است.

استانبول همچنین در زیر مجموعه “Megacity Global Competitive” در کوالالامپور ، تایپه و مکزیکو سیتی رقیب است.

در این گزارش تمجید می شود که استانبول به عنوان یک مرکز مالی بین المللی مشهور شده است.

سرمایه فرهنگی و مالی ترکیه همچنین در “تجارت از شهرهای 2015” JLL که در ماه مه گذشته منتشر شد ، دارای امتیاز بالایی شد و در صدر پنج شهر در حال پیشرفت سریع قرار گرفت.

12.11.2015

ماهی خال مخالی

شرکت زیمنس در مونتاژ تراموا ترکیه سرمایه گذاری می کند

یک شرکت بزرگ آلمانی از سرمایه گذاری 30 میلیون یورو برای مونتاژ یک وسیله نقلیه راه آهن سبک در منطقه Gebze در کوکائلی خبر داد.

این پروژه که قرار است تولید آن در سال 2018 آغاز شود ، گامی در جهت تأمین برخی از اهداف عظیم تهیه ترکیه از 6،500 مجموعه راه آهن سبک برای حمل و نقل بین المللی تا سال 2023 در نظر گرفته شده است.

طبق بیانیه وزارت علوم و فناوری ترکیه ، کل سرمایه گذاری یک پروژه ملی بالغ بر 13 میلیارد یورو است).

قطار زیمنس والرو در راه آهن پر سرعت که به آنکارا و قونیه متصل می شود ، استفاده می شود.

بانک جهانی پیش بینی رشد ترکیه را مطرح می کند

13.10.2015

آکسام

بانک جهانی پیش بینی رشد تولید ناخالص داخلی ترکیه در سال 2015 را از 3٪ به 3.2٪ تغییر داد. این نشان دهنده رشد بالاتر ترکیه از حد انتظار در سه ماهه دوم است.

پیش بینی 3.5 درصدی آژانس برای سال 2016 و 2017 بدون تغییر باقی مانده است.

رشد اقتصادی ترکیه که ناشی از مصرف داخلی و سرمایه گذاری بخش خصوصی است ، پس از رشد 2.5 درصدی در سه ماهه اول ، در سه ماهه دوم به 3.8 درصد رسید.

برنامه میان مدت دولت در مورد شرایط ثبت شرکت ترکیه امسال رشد 3 درصدی را پیش بینی می کند.

مزایای مناطق توسعه فناوری

درآمد حاصل از توسعه نرم افزار و فعالیت های تحقیق و توسعه تا 31 دسامبر 2023 معاف از درآمد و مالیات شرکت ها خواهد بود.

فروش نرم افزارهای کاربردی صرفاً از TDZ تا 31 دسامبر 2023 از مالیات بر ارزش افزوده معاف خواهد بود. مثالها شامل نرم افزاری برای مدیریت سیستم ، مدیریت داده ها ، برنامه های تجاری ، بخش های مختلف تجاری ، اینترنت ، تلفن های همراه و کنترل فرمان نظامی است.

حقوق کارمندان تحقیق و توسعه و پرسنل پشتیبانی در این منطقه تا 31 دسامبر 2023 از کلیه مالیات ها معاف خواهد بود. تعداد پرسنل پشتیبانی واجد شرایط برای معافیت نباید بیش از 10٪ از تعداد پرسنل تحقیق و توسعه باشد.

در صورتی که شرکت اپراتور به نظر مناسب و تصویب آن در وزارت باشد ، اپراتورها می توانند سرمایه گذاری های لازم را در TDZ برای تولید محصولات فنی بدست آمده در نتیجه پروژه های تحقیق و توسعه انجام شده در منطقه انجام دهند.

50 درصد از کارفرمایان در حق بیمه تأمین اجتماعی به مدت پنج سال توسط دولت پرداخت می شود.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر لمینت , لینک شما در اینجا