ثبت جهانی برند چگونه است؟

ثبت علائم تجاری در سطح بین المللی

برخی از شرکت ها تجارت خارج از ایالات متحده انجام می دهند ، بنابراین می توانند پرونده هایی را در ثبت بین المللی ثبت کنند. اگر می خواهید علامت تجاری خود را در مقیاس بین المللی ثبت کنید ، باید از طریق پروتکل مادرید یا سیستم مادرید ثبت نام کنید. این سازمان در ژنو سوئیس توسط سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) اداره می شود. شما می توانید از آنجا که عضو WIPO است ، درخواست خود را در ایالات متحده ثبت کنید و علامت خود را در چندین کشور ثبت کنید.
چرا ثبت Brand تجاری مهم است؟

ثبت یک علامت تجاری به شما امکان می دهد منحصراً از یک مارک استفاده کنید. هنگامی که از مارک روی بسته بندی خود یا در مواد بازاریابی استفاده می کنید ، باید اطمینان حاصل کند که مشتریان شما می توانند کالاهای شما را از سایر محصولات مشابه از سایر رقبا متمایز کنند. اگر علائم تجاری خود را ثبت نکردید ، شخص دیگری می تواند بدون هیچ گونه خطر قانونی از چیزی مشابه یا حتی یکسان استفاده کند.
دلایل در نظر گرفتن عدم ثبت مارک تجاری

موارد الزام ثبت برند

صاحبان مشاغل که نام شرکت آنها بسیار عمومی است ، صلاحیت حمایت از علائم تجاری را ندارند. به عنوان مثال ، اگر تجارت شما “فروشگاه باربر” نامیده شده است ، هیچ چیز منحصر به فرد یا محافظت از این نام وجود ندارد. بنابراین ، واجد شرایط ثبت نام نیست و هر کس دیگری می توانست قانونی از همین نام استفاده کند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر لمینت , لینک شما در اینجا