مدت زمان ثبت برند چه میزان است

هزینه ثبت نام علامت تجاری چیست؟

البته ثبت نام تجاری شما رایگان نیست. هزینه های مربوط به آن وجود دارد به خودی خود بد نیست ، درست است؟ بنابراین شما به مدت ده سال از محافظت لذت می برید. و اگر آن را تغییر دهید ، هنگام ثبت نام تجاری در Benelux ، ماهانه به حدود 5.00 یورو می رسید.
ثبت نام یک علامت تجاری در بنلوکس چه هزینه ای دارد؟

اگر علامت تجاری ثبت شده در بنلوکس دارید ، مارک تجاری فقط در بلژیک ، هلند و لوکزامبورگ معتبر است. بنابراین شما فقط در این سه کشور محافظت می شوید. از 240 یورو در هزینه می توانید نام تجاری را ثبت کنید. کل هزینه های مالکیت معنوی.nl 475 یورو بدون مالیات بر ارزش افزوده است.
هزینه ثبت علائم تجاری در اتحادیه اروپا چقدر است؟

همچنین می توانید نام تجاری خود را در اروپا ثبت کنید. سپس از حفاظت در اروپا لذت می برید. برای این کار ، مارک اتحادیه وجود دارد که از هر 28 کشور اتحادیه اروپا به طور یکجا محافظت می کند. ثبت علائم تجاری 850 یورو برای واریز برای 1 کلاس هزینه دارد.

کل هزینه های ثبت نام در اتحادیه اروپا 1299 یورو بدون مالیات بر ارزش افزوده است.
نقشه راه
ثبت نام علامت تجاری را بررسی کنید

ثبت علائم تجاری همیشه آسان نیست و ما به عنوان یک متخصص می دانیم که بهتر از هر کسی این را می داند. اما مطمئناً می خواهید ببینید آیا هنوز اسمی که می خواهید محافظت کنید وجود دارد یا خیر. ما می فهمیم بنابراین ما برای شما ترتیب می دهیم. و ما این کار را به صورت رایگان انجام می دهیم ما مارک شما را به صورت رایگان بررسی می کنیم تا آستانه ای را که بسیاری از افراد برای ثبت و محافظت از نام خود دارند حذف کنیم.
دفتر مالکیت معنوی Benelux

دفتر مالکیت معنوی Benelux (BOIP) بدنه ای برای ضبط در بنلوکس است. وقتی درخواست حمایت می کنید ، این روند تقریباً 3 ماه طول می کشد. چنین روشی طبیعتاً هزینه دارد. در عوض شما 10 سال از حمایت برخوردار می شوید. پس از گذشت این 10 سال ، باید درخواست دیگری ارائه شود و روند آن دوباره آغاز می شود.
ثبت نام علامت تجاری در بنلوکس چگونه کار می کند؟

پس از ارائه درخواست ، روشی برای مدت زمان سه ماه آغاز می شود. نام تجاری شما در حال حاضر ثبت شده است و طبیعتاً این مزایا را دارد. به عنوان مثال ، نام تجاری شما محافظت می شود. این بدان معنی است که دیگران نمی توانند از همین نام استفاده کنند.
ثبت نام علامت تجاری در اروپا چگونه کار می کند؟

اکثر شرکت ها از بنزلوکس حمایت می کنند ، اما شما همچنین می توانید در اروپا یا بین المللی ثبت نام کنید. همیشه می توانید بعداً این کار را گسترش دهید. اگر می خواهید در اتحادیه اروپا تجارت کنید ، مدت زمان ثبت برند ثبت نام اروپا جالب است و بنابراین می خواهید از نام تجاری خود در کشورهای بیشتری محافظت کنید. شما در اروپا از طریق ثبت نام واحدی محافظت می کنید. حداقل کشورهایی که عضو اتحادیه اروپا هستند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


      لینک های مفید : آگهی رایگان , تجهیزات آزمایشگاهی , چادر برزنتی مسافرتی , تانک ازت , نقاشی ساختمان , بست اسپیس فریم , چادر لمینت , لینک شما در اینجا